onsdag 23 februari 2011

Ny favoritbyxa!

Testade att sy ett par muddisar åt mig själv.
De blev kanon och jag har aldrig haft något så skönt på mig någon gång!
Hurra för muddbyxor!
Jag ska ut med några vänner på Lördag och det här är plagget jag kommer att bära! Garanterat skitsnygga med högklackat.
En snygg top till så är outfiten avklarad sen.
Byxan hänger liksom över mudden när jag har dem på mig så mudden syns inte...så högklackat är nog snyggt till! Jag lovar! Blir liksom som en pösbyxa...Aa, ni hajjar nog! Jag försökte knäppa livebilder ståendes på toaletten och på tå för att se i badrumsspegeln, men det gick inge vidare...så livebilder får vänta tills jag får gubben att ta några.

/ Madelene

9 kommentarer:

  1. Söta! MaBy ME låter inte så dumt faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Så snygga! Älskar färgen!

    Sådana byxor är urläckra till typ riktigt höga stövletter också.

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt mysiga och sköna ut!! Älskar färgen me! :)

    SvaraRadera
  4. Läckra!

    När jag vändsyr så lämnar jag en öppning i ena ärmen. Nålar ihop ärmarnas kant (där mudden ska sitta) och vränger ut genom öppningen. Nålar fast mudd och syr dit. Sen ska det bli rätt när man vränger tillbaka ärmen igen. Hoppas att fu förstår min beskrivning ;-)

    SvaraRadera
  5. Ååå så fine!!! Gleder meg veldig til livebilder! :-)))

    SvaraRadera
  6. vilken tuff idé! Har aldrig vågat sy till mig själv mer än mössa, hehe!

    SvaraRadera
  7. Läckra, är det eget mönster eller från någon annanstans? Det ska vara färg :)

    SvaraRadera
  8. Jag använde mig av ett mönster från allt om handarbete för att få ut hur stort det behöver vara för rumpan. Men sen har jag viddat och ritat ut benlängd själv. Mönstret va på en bomullsbyxa med nån bred linning samt dragkedja i sidan.

    SvaraRadera