måndag 21 februari 2011

Jag är onormal! Inte alls som andra!

Jag får ont i magen av namnet jag valt till mitt märke...
Jag har beställt jag vet inte hur många namnlappar nu med namn jag inte vill ha!
Jag är såååå velig!
Jag har ett namn jag funderat på länge dock men som inte har innehållit mina initialer ME.
Jag vill ju ha dem med....så det namn jag funderat på längst har jag nu helt plötsligt fått en snilleblixt till och fått med mina initialer. Borde jag då byta igen om det känns bättre?
Vad enkelt allt vore om någon bara kunde tala om för mig vad mitt märke ska ha för namn och sen banka in det i huvudet på mig!!!
Och så vill jag ju ha en snygg logga med för den delen...också...

/ Madelene

13 kommentarer:

  1. Låter som du är ganska normal tycker jag :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för den! :0) Men jag tror nog att jag är den enda i världen som är så fruktansvärt snabb med saker för att sen komma på att näe de va nog inte så jag ville ha det egentligen...

    SvaraRadera
  3. Jag är så ettrig och ivrig hela tiden och allt ska ske nu eller helst nyss. Har 2 olika namnlappar på väg hem...men de vill jag ju inte ha....inte nån av dem...

    SvaraRadera
  4. Uff, vet du vad? jag har samma problem, jag tror att det handlar om "made by", det finns hur många som helst, och det känns inte som något märke, patentverket gillar inte heller sådana, så hela "made by" ska bort, jag tänker och tänker och vill ha en namn som är jag, och sen ska jag beställa namnlappar, beställ inte mera!

    SvaraRadera
  5. Ja, made by är inte orginellt liksom...du heter ju det! :0P Då kan ju inte jag heta det heller...och andra heter det och resten...Men jag måste ju beställa fler namnlappar nu när jag bestämt mig! :0D

    SvaraRadera
  6. Det är ju hela grejen med att det blir så definitivt, man "får" inte ändra sig. Gör det som känns bäst. Alla extra namnlappar blir ju perfekta till snuttefiltar. Jag bytte namn från Smillas Design till NÅNI by smillas design och på mina lappar står det NÅNI by Smillas. Jag håller kvar vid Smilla som jag gillar samtidigt som jag har ett namn som ingen annan har, tror jag....

    SvaraRadera
  7. Mmm. och det är just det att jag fortfarande är i trotsåldern och måste tydligen göra saker för att man inte får! :0/ Men nu har jag BESTÄMT mig! Och tack för tipset om vad man kan använda namnlapparna till :0) Olika kollektionsnamn kanske....:0D

    SvaraRadera
  8. Tror også du er ganske vanlig!!
    Men har du funnet et navn du liker bedre, så bytt igjen! Og bestill nye lapper:)

    Det vigtigste er jo at du blir glad for navnet.

    SvaraRadera
  9. jag ska snart ändra namn, håller på att bestämma mig, och så tycker jag att "made by" aldrig mer, men som du vill jag behålla nåt så jag ska behälla "mama", LOLOL

    SvaraRadera
  10. Namn är verkligen svårt. Jag håller själv på att fundera ut ett bra företagsnamn. Vart beställer du lapparna ifrån? Jag har letat lite men inte hitatt något bra till vettigt pris.

    SvaraRadera
  11. Therese: Jag beställer mina lappar från minanamnband.se. Har beställt 100st 2 ggr nu med namn jag sedan ångrat. :0/

    SvaraRadera
  12. ja det här med företagsnamn och logotyper är inte det lättaste.. men som du redan fått tips om, använd dem du redan beställt till en viss typ av dina alster, som en kollektion! Kan funka! therese, Kan verkligen rekommendera ikastetiket.dk som jag beställde ifrån nu senast, toppen band :)

    SvaraRadera
  13. Tack för tipsen om banden. Ska kolla sidorna genast.

    SvaraRadera