tisdag 1 mars 2011

Här va det sytt...






Jeans är ju såååå kul att sy...att få pilla med stickningar och sömmar är riktigt skoj. Det krävs precision (stavning) och stadig hand. Sånt gillar jag.
Dock blev dessa mer likt ett tält än ett par muddjeans, så jag måste utveckla mönstret lite.
Blev en snygg detalj med mudd på fickorna med. Bensluten fick resår som blev alldeles för korta mot för vidden i byxan så det ser rent förj*****t ut på nära håll. Jag kommer i allafall inte att använda dom så det får vara så. Kanske jag får lust att sy om dem en vacker dag, men tills dess får de ligga längst in i garderoben.
/ Madelene

4 kommentarer:

  1. Jättesnygga jeans! Schysst med fickorna med mudd!

    SvaraRadera
  2. De ser fina ut i mina ögon. Vad härligt dock att höra att inte alla andra lyckas perfekt jämt, att det inte är bara jag som syr grejer som hamnar längst in i garderoben :-)

    SvaraRadera