måndag 30 november 2009

En snigel har letat sig in...

Fick bli en snigel på väggen med...Dock slant jag lite när jag målade, så det kom lite färg på listen...min sambo kom in och tittade på det färdiga resultatet och tittade förundrat på mitt misstag...sen frågar han lite snällt om jag målat snigelslem! :0D
Dock har min kamera en av sina dåliga dagar idag så bilden blev dålig. Spelar ingen roll hur många gånger jag dunkar den i bordet!!!
Finns mer plats på väggarna...så än är jag inte klar. :0D
Fortsättning följer...

6 kommentarer:

  1. Va, fint det blir. Har länge tänkt att måla en guld krona på äldsta sonens rum då han har prinsen tema. Tack för inspirationen nu kanske den blir av ; )

    SvaraRadera
  2. Utrolig kult, flink du er. Alle barn ville vel hatt et slikt rom :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig snigel (och lejon)!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, såklart det ska vara lite snigelslem på listerna... Fina djur, och jättefint träd!

    SvaraRadera
  5. Tack alla!

    LillaBarn: Haha! Ja, ju mer verklighetsrelaterat desto bättre eller hur? :0D

    SvaraRadera
  6. Gud vad fint du har gjort, både snigel, lejon och träd! Vi har också gjort om barnens rum, men jag var lat och köpte wallies. T ville att jag skulle måla Svambob Fyrkant på väggen, men där gick gränsen för mig.. Han är nöjd med wallies med Svambob i alla fall! Tack så mycket för mössmönstret, det har blivit ett antal!

    SvaraRadera