måndag 31 augusti 2009

Många tankar!


Det har varit mycket sorg här hemma under helgen och tankarna har gått till de drabbade och deras familjer!

Två killar, 18 och 19 år gamla, körde i Fredags kväll av vägen här hemma.
Skadorna blev allvarliga och läget har varit kritiskt nu under helgen för en av killarna.


Dessa två killar är nära vänner till min lillebror.
Så jag har försökt att hjälpa och stötta honom så gott jag kan.

Igår på eftermiddagen åkte vi för att träffa en av vännerna som fått komma hem. Han körde bilen, och klarade sig undan med skärsår, blåmärken och ett brustet hjärta!
Det va jobbigt att träffa honom!
För mig, och inte minst för min bror!


Igår kväll kom beskedet att den andra killen somnat in!
Han fortsatte sin resa mot Nangijala.
Där blir allt bra igen Martin!
Hoppas att du får det bra. Du finns i våra hjärtan.

Vila i frid.

Många tankar till de anhöriga, och inte minst till dig Svenne som körde bilen!
Du hade änglarna med dig, och de kommer att se till så att du klarar dig igenom detta!
Vi finns här för dig.

Många Kramar

8 kommentarer:

  1. Så tragiskt när sånt händer! Det får en att fundera, även om man inte är personligt berörd. Livet är en skör tråd som när som helst kan brista...

    SvaraRadera
  2. Så ledsen, man kan inte låt det bli att gråta, hoppas martin är där bra och et är som svårast de som lever kan gå genom detta. Skött om er!

    SvaraRadera
  3. Så utrolig trist. Ta godt vare på hverandre:)

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina kommentarer! Sådana här gånger stannar man verkligen upp och tänker en extra gång!

    SvaraRadera
  5. Livet är orättvist ibland. Skickar en kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Vad hämskt, skickar här Stora kramar till er allihopa, Jag tänker på er!!

    SvaraRadera