fredag 8 maj 2009

Tävling 10 000 besökare!


Nu har jag haft 10 000 unika besök sedan den 6/2-09.
Tack alla som förgyller mina dagar med era fina kommentarer och den uppmuntran jag behöver!
Det är väldigt uppskattat!


Röstningen visade att de flesta ville vinna ett par BarbaBrallor.
Så därför lottar jag nu ut ett par valfria Barba/BarbaStark Byxor i st 50-116.
Frakten står jag för!


Det du behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg. För extra vinstchans även länka till tävlingen med bild från din blogg!
Meddela om du länkar till tävlingen, så har jag koll på vilka som har en lott respektive två lotter.


Tävlingen pågår till och med den 30/5 kl 18.00.


Stort

LYCKA TILL!

206 kommentarer:

  1. Klart att man är med och tävlar här, jag har ju dessa två byxor sen innan. Men jag tänkte att om möjligt jag flörtar till mej om det är så att man vinner en av dom andra i den härliga barbafamiljen.
    Tänker länka med hjälp av dej, inte händig på det.

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besöken!
    Jag vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till så många besökare! =)
    Klart att jag vill vara med och tävla. Och självklart länkar jag! =)

    SvaraRadera
  4. Vi är självklart med! :-)
    Och länk ligger på min blogg!

    SvaraRadera
  5. Jag vill vinna!!!! :-) :-) :-)

    SvaraRadera
  6. Jeg vi være med i trekningen :)

    Link ligger på bloggen min. :)

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och tävla!! Hoppas hoppas.... =)

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar!! :)

    SvaraRadera
  9. Självklart vill jag vara med och tävla, röstade till och med på dessa byxor =)
    Länkar från min sida.

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Vilka fina brallor, och vilken fin blogg! Självklart är jag med och tävlar. Länk finns på min blogg också!
    :-)

    SvaraRadera
  11. Jeg vil gjerne være med og konkurrere!

    SvaraRadera
  12. hur gör jag om jag vill vinna dina grymt coola byxor jag vill gärna va med och tävla

    mail & msn: jonix.we@live.se

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med! Har ingen blogg tyvärr...
    ase.bjork@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med!! Länkar från bloggen! :-)

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med men min blogg är lösenordsskyddad så läsarna är begränsade... carin.ahlstedt@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar om de fina byxorna :-) Länkar även i min blogg med bild! Superfina kläder!

    SvaraRadera
  17. Grattis till alla besökarna, och självklart så vill jag vara med och tävla om ett par byxor.

    SvaraRadera
  18. Grattis till besöksantalet!!

    Jag är med o tävlar, gillar barba =) Länkar i bloggen också.

    SvaraRadera
  19. Jeg vil også gjerne være med i konkurransen :). Kjempefine bukser du syr :). Legger igjen link til siden din i bloggen min.

    SvaraRadera
  20. Jag vill med tävla om de här underbara byxorna =) Har lagt upp länk i min blogg!

    SvaraRadera
  21. Såklart man vill pröva sin lycka, och om jag vinner så betalar jag ju såklart frakten hit!!!! Grattis till alla besökarna...
    Länkar gör jag ju såklart...

    SvaraRadera
  22. Jag vill jättegärna vara med och tävla om ett par fina barbapappabyxor! Jag har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  23. Klart jag vill vinna e supernöjd med de två rosa barbapapa jag köpt så nu hade det suttit bra med ett par barbastark :) Länkar till dig!

    SvaraRadera
  24. Jag vill, jag vill, jag vill ;O) så klart vara med och tävla, länkar i min blogg. Lånar din bild, hoppas det är ok.

    SvaraRadera
  25. Som blivande mamma skulle jag bli super glad att vinna ett par av dessa byxor i stl 50 =)

    SvaraRadera
  26. Jag vill självklart ta chansen att vinna ett par snygga byxor.

    Lånar din bild och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  27. Jeg er med !! Og linker selvfølgelig !!!! :D Kanonfine bukser !

    SvaraRadera
  28. Grattis!!Herlig blogg ikke rart du har mange besøkere!Ha en flott helg.

    SvaraRadera
  29. Självklart vill jag vara med och tävla. Senaste barnbarnet skulle bli superfin i ett par barbabrallor i stl. 68 tex. Självklart lägger jag en länk på min blogg.
    /Medea

    SvaraRadera
  30. grattis till alla besökare! självklart vill jag vara med och tävla

    SvaraRadera
  31. Som gjorde för en liten prins (mitt fadderbarn). Jag länkar!
    Superfina saker du gjort!!

    SvaraRadera
  32. Grattis i massor till alla dina besök! Är inne varje dag och kikar efter nyheter :0)
    Skulle vara superkul att vinna ett par brallor!
    //Annelie Ek

    SvaraRadera
  33. Stort grattis! Självklart vill jag vara med! Har länkat också!
    Kram

    SvaraRadera
  34. Grattis! Vi vill JÄTTEGÄRNA ha ett par barbabrallor! :)

    SvaraRadera
  35. Hej o grattis till alla besöken! Jag är med i tävlingen. Om jag vinner dom urgulliga byxorna, så ska mitt älskade barnbarn Emilia få dom. Hon skulle bli så söt i dom. Hoppas på tur nu.

    Mvh: Rolf
    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  36. Oj, vilka läckra byxor. Klart vi vill ha två lotter! Har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/may/barnbyxor-30-maj.html

    SvaraRadera
  37. Men så söta! Jag är väldigt gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  38. Jag vill ha tur! Och jag länkar så klart.

    SvaraRadera
  39. Åh vilka fina byxor, dom vill vi självklart vara med och tävla om!

    Jag har länkat i min tävlingsblogg; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/may/barbabyxor.html

    SvaraRadera
  40. Jag vill vara med!! Och om jag vinner så deltar jag självklart i fraktkostnaden ;o)

    SvaraRadera
  41. Men vilka coola byxor. De skulle jag vilja vinna.

    SvaraRadera
  42. Såååå coola brallor!!
    Skulle var perfekta till min bästa väns lilla Andrea.

    Länk till tävlingen finns i min blogg.

    SvaraRadera
  43. Halloj, jag vill vara med! Och har länkat på min blogg (kika i högerkanten). Grattis till 10000!

    SvaraRadera
  44. ÅH, vilka häftiga brallor! Dom vill jag å vinna!

    SvaraRadera
  45. Jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/05/08/305-kl-18-00/

    SvaraRadera
  46. Hej! Nu har jag hittat till dig med, vill gärna vara med och tävla.
    Länk finns på min blogg!!
    Super tuffa byxor!!
    (och du är med på min blogglista) =)

    SvaraRadera
  47. For noen skjønne bukser, jeg har også lyst til å være med på konkurranse.
    Jeg linker selvfølgelig til min blogg.

    ~Linn

    SvaraRadera
  48. Grattis till 10 000 =) Hoppas, hoppas att jag vinner! Dom är så coola! Har länkat på min blogg också.

    SvaraRadera
  49. Jag vill vinna! Och vinner jag inte så vill jag köpa. Otroligt söta brallor!
    Ska kolla in din blogg nu.

    SvaraRadera
  50. Grattis! Det är ju sjukt många besökare, men så är det en toppen härlig blogg också!
    Jag vill så klart vara med och tävla, länkar gör jag också!

    Fortsätt visa allt vackert du skapar!!!

    SvaraRadera
  51. Grattis till dina 10 000 besökande!! Jag vill givetvis vara med o tävla om dessa super tuffa byxor!!

    SvaraRadera
  52. Klart jeg har lyst til å være med å tevle.
    Gratulere med imponerende antall innlegg på så kort tid.
    Buksene er skikkelig flotte, med hærlige Barbarfigurer.
    Har også lenket til deg i bloggen min

    SvaraRadera
  53. Grattis!!!

    Kjempeherlige bukser du har her!!!Jeg vil være med i konkurransen:) Jeg prøver å linke til siden din!

    SvaraRadera
  54. Vill också vara med och vinna de fina byxorna såklart.Har ingen fungerande blogg men...
    Mail:sanna24@spray.se
    // Anna

    SvaraRadera
  55. Ååååh så kuul med så många besökare! Vill jätte gärna vara med och tävla! Har länkat till vår sida.

    Direktlänk: http://www.thinki.se/wp/2009/05/09/6639/

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  56. Självklart vill ja vinna dessa byxor så länkar med bild till din sida mvh mari

    SvaraRadera
  57. såklart
    ludvig älskar barbapapa

    SvaraRadera
  58. jag vill gärna vara med och tävla, de är ju superfina!

    SvaraRadera
  59. Jeg vil gjerne være med i konkurransen =) Og link til dette innlegget er lagt til i bloggen min =)

    SvaraRadera
  60. Jag vill oxå vara med!! Min dotter ÄLSKAR Barbapapa!!! ;-) Superduper fina!!!!

    SvaraRadera
  61. Jag är med!! Dessa skulle komma väl till pass i juli när brorsan får bebis :) Har länkat.

    http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/vinn-byxa

    SvaraRadera
  62. Nu har jag med fått dit både bild och länk! Tänk vad lätt det är med lite hjälp..! PS -Neeej, kossa blöööt, skrek sonen förtvivlat och skakade på huvudet idag när kotröjan skulle tvättas!

    SvaraRadera
  63. Åhh...jag blev kär i dessa underbara byxor. Vill verkligen vinna. Så klart jag har länkat:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-barnbyxor.html

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar. Vilka underbara byxor!

    SvaraRadera
  65. Vilka vackra kläder du gör. Det är så att man önskar att man hade små barna igen. Min minsta har stl.134 och är 10 år.

    Trevlig helg, mvh Maria

    SvaraRadera
  66. Jag vill givitvis vara med och tävla, byxorna dina är ju superfina! =). Jag har även länkat från min blogg : http://linilus.blogg.se/2009/may/tavling-made-by-me.html
    //Lina

    SvaraRadera
  67. Grattis till 10 000 besökare!

    Vilka ursöta byxor, jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till tävlingen här:
    http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/vinn-barnbyxor.html

    SvaraRadera
  68. For et imponerende antall besøkende, gratulerer! :) Buksene du syr selv veldig flotte og gode ut! Jeg blir veldig gjerne med i konkurransen og har lagt til et inlegg i bloggen min her; http://hjertemamma.blogspot.com/2009/05/tavling_09.html

    SvaraRadera
  69. Superfina byxor, jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/may/barnbyxor.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  70. Jag är såklart med å tävlar! Dom e ju superläckra! Såg bilderna på Lindas pojkar som fått sånna :) Jag har även länkat i min blogg!
    http://familjenengstrom.blogspot.com/2009/05/tavling_10.html

    SvaraRadera
  71. Jag vill också vara med och tävla!
    Grattis till 10000 besökare, bra jobbat!
    :-)

    SvaraRadera
  72. Hej, jag är med och tävlar. Har länkar och lånat din bild!

    Hoppas jätte mycket på vinst då jag verkligen aldrig vinner. Hoppas turen vänder nu :)

    http://niiilsson.blogg.se/2009/may/tavling-3.html

    SvaraRadera
  73. Har länkat och lånat din bild nu som ligger på min blogg:
    http://lillgarden.blogg.se/2009/may/tavling-1.html
    Så nu är jag med och tävlar!
    Hoppas verkligen jag vinner!

    SvaraRadera
  74. gud vilka super söta byxor. klart jag vill vara med och tävla.

    har länkat i tävlingsbloggen så fler hittar hit.länken hittar du här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/byxor-1.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Urfina byxor!! Självklart vill man ha chans att vinna dem =)

    SvaraRadera
  76. Jag är också gärna med och hoppas på en barba stark i stl 86 till min Lura!

    Therese

    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  77. Hej. Skit söta :)
    Jag är gärna med och tävlar :)
    http://blacklion.blogg.se/2009/may/tavlingar-tavlingar-1.html

    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Väldigt snygga byxor!
    Jag är gärna med och tävlar om dessa!

    Och här kommer länken:
    http://jessica-lund-tavlingar.blogspot.com/2009/05/vinn-barba-byxor.html

    SvaraRadera
  79. Gillar byxorna skarp. Sådana vill jag vinna.

    SvaraRadera
  80. Hej jag skulle gärna vilja vara med och tävla om dessa fina byxor.

    // Jessica Axner
    axner91@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Vilka supercoola brallor!
    Jag vill gärna vara med och tävla om ett par!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  82. Jag är med och tävlar om de jätte snygga byxorna!

    Länkat på bloggen: http://malinlj.blogg.se/2009/may/tavling-hos-made-by-me.html

    SvaraRadera
  83. jag är med å tävlar!!

    http://mika83.blogg.se/2009/may/tavling.html

    SvaraRadera
  84. Är med och tävlar om dessa fina byxor!

    länkar: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/10/1662147-harliga-byxor/

    Ha det bra!

    Malin (malinskalberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  85. Åh de där var riktigt fina! jag är väldigt gärna med och tävlar. Kan bli en fin present till min yngsta lillebror :)

    SvaraRadera
  86. Gryma byxor!
    Jag är med på en liten hörna!:D

    Grattis till alla besöken!

    Kram

    SvaraRadera
  87. Jag vill vara med o tävla :D

    SvaraRadera
  88. Linnea Alfredsson10 maj 2009 kl. 22:38

    Grattis till många besökare. Å fler kommer det att bli. Du gör så fina kläder.

    girafflinnea@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Vist vill jag ta chansen att vinna ett par snygga byxor.

    Lånar din bild och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  90. Jag vill vara med och tävla om de fina byxorna, till min lilla nykomling :-) Måste säga att du är jätteduktig som syr egna kläder, att du orkar och har tid fattar jag dock inte haha... Jag ska även länka från min blogg, och håller tummarna för vinst!!
    //Fia

    SvaraRadera
  91. Länken från min blogg :-)http://maximilian06.blogg.se/2009/may/tavling-nr-10.html

    SvaraRadera
  92. Hallå! Är mer än gärna med här & tävlar. Hoppas på att mitt namn dras! Har såklart lagt in en bild på byxorna i min blogg + länkat till din blogg! Må så gott!

    SvaraRadera
  93. Grattis till alla besökare!! Självklart vill jag va med o ta chansen att vinna!!



    sarahaltis@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Hoppas jag inte spammar nu, jag skickade en kommentar men datorn hängde sig och den försvann.

    Riktigt snygga byxor! Jag är sällan med i tävlingar men dessa byxorna vill jag verkligen ha till min lilla dotter!!(st86)

    Självklart har jag bild och länk till tävlingen i min blogg.

    http://jesicas.blogg.se/2009/may/tavling.html

    SvaraRadera
  95. Jag är jätte gärna med och tävlar =)
    länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2009/may/barnbyxor.html

    Håller tummarna nu.

    SvaraRadera
  96. jag är absolut med och tävlar om de där ur söta byxorna. Har även länkat på min tävlingsblogg här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/may/barbabyxa.html

    SvaraRadera
  97. Trots att det är så många som är med och tävlar så provar vi!
    Du syr jätte fina kläder!
    har länkat hit från min blogg!
    Kram Nina och Sam

    SvaraRadera
  98. hej, jag är med itävlingen!... hoppas,hoppas:)
    länkat från min blogg till din!

    SvaraRadera
  99. är nog de tuffaste byxorna jag sett, är absolut med och tävlar! :D

    SvaraRadera
  100. hejsan
    grattis till alla besökare och jag vill absolut tävla om dessa coola brallor....
    kram lolla
    nor@live.se

    SvaraRadera
  101. superfina byxor, dom skulle meja bli fin i :) klart jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  102. jag vill också vara med och tävla om de snygga byxorna! Har länkat i min vänsterspalt! :)

    SvaraRadera
  103. Länkat.

    Hoppas på turen. Urtjusiga. Grattis får man passa på att önska med!!

    SvaraRadera
  104. Klart man vill vara med och tävla! Jättefina byxor! Grattis till alla besökarna!

    SvaraRadera
  105. Jag vill va med oc tävla om dom super snygga byxorna.(jessicaolofsson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  106. Klart jag hänger på i denna tävling, urmysiga byxor. Min grabb skulle bli göör glad så vi chansar på att vinna.

    Kram Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  107. Haha jag glömde länken men den kommer nu:

    http://olelsi.blogg.se/2009/may/tavla-om-ur-mysiga-byxor.html

    Kram Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  108. Klart man vill va med tävla. önskar ja fick dessa snygga byxor till André då ja har ett par underbara sandybell byxor redan :) har även länkat :)

    SvaraRadera
  109. Hej! deaa brallor e ju fööööör underbara!! om jag vann dessa skulle min kompis få dom som precis fått en liten Molly! hon skulle bli bedårande i barbabrallor! :D
    Jag länkar i vänstra sidospalten på min blogg. hoppas det är ok? :)
    http://thulasana.blogg.se
    Mvh/Sofia

    SvaraRadera
  110. Her er Lenken fra min blogg =)

    http://www.mrsknittykitty.blogspot.com/

    Gratulerer med 10 000 besøkende,med hilsen fra Norge =)

    SvaraRadera
  111. Jag är gärna med och tävlar om de fina vinsterna.

    LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/05/tavling_6031.html

    Ung pappa till Inez

    UngaForaldrar.blogspot.com

    SvaraRadera
  112. Härliga byxor, de skulle passa på systerdotter. Vi tävlar också.

    SvaraRadera
  113. Grattis till alla besökare!

    Dessa byxor är ju hur fina som hellst och skulle passa min son perfekt :)

    Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavla-om-ett-par-barnbyxor.html

    SvaraRadera
  114. Grattis med så mange besøkende! :)

    Jeg har linket til konkuransen her:

    http://minlilleboble.blogg.no/1242130857_konkurranse_p_bloggen.html

    SvaraRadera
  115. Jag vill också vara med att tävla!

    SvaraRadera
  116. OJ det var itne bara jag som ville vinna de fina byxorna...
    lejonkungens@gmail.com

    SvaraRadera
  117. Åh såklart vi va med å tävla. Så fina barbabyssor vill våran tös ha. Jag har länkat me bild.
    lycka till

    SvaraRadera
  118. Vill så gärna vinna, coola, i stl 92!!!
    Har länkat i min tävlingsblogg:

    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/05/barbabyxor-fran-made-by-me.html

    Håller mina tummar!
    Mail:sleeper81@hotmail.com

    SvaraRadera
  119. Klart jag ska vara med och tävla om dessa byxor från dig, du syr ju så grymt fint!

    Länkat för extra lott: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/may/305-barababyxor.html

    SvaraRadera
  120. Barbabrallor, vad kul! Så klart jag vill vara med och tävla. / Paula
    allenp@glocalnet.net

    SvaraRadera
  121. Jag vill också vara med och tävla om dessa super snygga brallor :)

    Jag har även länkat till min blogg.

    SvaraRadera
  122. Evelina.. Snygga byxor!! Är med och tävlar länkar även från bloggen www.viochemil.blogg.se

    SvaraRadera
  123. Cicci - trasselsudden_(at)hotmail.com13 maj 2009 kl. 02:28

    Jag vill också vara med i tävlingen om de snygga, sköna och goa byxorna! :)

    SvaraRadera
  124. Grattis till så många besökare!
    Jag vill vara med och har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  125. For noen herlige bukser du har laget. Jeg kunne godt tenkt meg et par slike til lillebror;-)

    SvaraRadera
  126. Grattis grattis! klart jag vill vinna dem! Länkar från min blogg med!

    SvaraRadera
  127. Vem vill inte vinna dessa fina coola byxor? Snacka om att man kommer vara unik, inte alla som har fina Barba byxor :D

    Min mail
    jenny.persson25@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Så flott blogg!!
    :o)
    Kule bukser!

    Hilsen en norsk jente :)

    SvaraRadera
  129. Oj va fiina! Dem vill vi självklart ha chansen på! :)

    SvaraRadera
  130. Det är ju självklart jag vill vara med och tävla om att få ett par fina byxor som du sytt=)

    Go Girl=)

    SvaraRadera
  131. Jag BARA ÄLSKAR Barbapapa... därför tar jag juh chansen att tävla om dessa SUPER FINA byxoR!! Och för att öka chansen så länkar jag till min blogg... (Maila för länken...)

    liselotte.oberg@home.se

    SvaraRadera
  132. Barbapappa var en av mina favoriter när jag var liten, och dom här byxorna var hur söta som helst. Jag är jätte gärna med och tävlar! =)

    Mvh Sarah

    SvaraRadera
  133. Kikade in och fastade för din fina blogg :) jag vill självklart vara med att vinna barbappa byxa =)

    SvaraRadera
  134. Linket forresten om konkurransen din på bloggen min :o)

    Takk for en fin kommentar også:)

    SvaraRadera
  135. Kom hit via Tradera. Vilken underbar blogg!! Tänk att få möjlighet att vinna dessa otroligt fina brallor!! Tänk om lilltjejen kunde få ståta med ett par sådana när hon börjar på dagis i höst. Vara troligtvis helt ensam om dessa (än så länge). Bättre reklam kan man nog inte få ;-). Återkommer med beställning på kläder när du hävt ditt beställningsstopp. :-)

    Inte konstigt alls att du haft så många unika besökare på så kort tid!! Du gör ju underbara saker!

    Kram

    SvaraRadera
  136. Hej & grattis till så många besökare!
    Klart att jag vill vara med och tävla. Och självklart länkar jag!

    SvaraRadera
  137. Gud vilka underbara byxor :)

    SvaraRadera
  138. Åh så coola brallor! Skulle vara perfekt till min lilla bebbe som kommer i Oktober =D
    Jag länkar självklart =D
    http://cupcake.blogg.se/?tmp=14135857

    SvaraRadera
  139. Så fina byxor vill jag också vara med att tävla om!

    SvaraRadera
  140. Jag är med! :D Länkar självklart på bloggen!

    SvaraRadera
  141. Superfina byxor! Jag vill jättegärna vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  142. Jag vill tävla :D Har även länkat.

    SvaraRadera
  143. Hejsan.
    Jag är gärna med och tävlar.
    Länken till min blogg http://nyttliv.blogg.se/2009/may/tavling.html

    SvaraRadera
  144. Hej!
    Kul med så många besökare :)
    Jag är gärna med å tävlar då min sambos bror ska ha barn vid midsommar, perfekt present :)

    SvaraRadera
  145. Jag vill såklart vara med och tävla om dessa tuffa byxor!

    Länken hittar du här

    http://camilla2008.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-hos-made-by-me.html#comment

    SvaraRadera
  146. Åh så superfin byxor, lagomt att min son faktiskt behöver just byxor =)
    Jag vill gärna vara med och kanske vinna dessa..
    Skulle länka md bild oxå men jag fattar inte hur man gör =/
    //Therese

    SvaraRadera
  147. Givetvis vill jag vara med och tävla, inte för att chansen är så stor att vinna men de är sååå coola.
    Länkar oxå.
    http://www.sandgatan.blogspot.com/
    Annika

    SvaraRadera
  148. Jag vill gärna vinna de söta barbabyxorna till mitt barnbarn

    Karin i Östersund
    tittiemma@yahoo.com

    SvaraRadera
  149. Jag vill också vara med och tävla om dom underbara byxorna. Ska försöka länka i min blogg (måste bara få lite hjälp med det först).

    SvaraRadera
  150. Klart man er med når man kan vinne!!
    Nydelige bukser!
    Min blogg er: www.therese-strikker.blogspot.com

    SvaraRadera
  151. Ja! jeg vil vinne superkule bukser. Legger en link i bloggen min. www.beatehemsborg.blogspot.com

    SvaraRadera
  152. Jag är med och tävlar och jag länkar också :)

    SvaraRadera
  153. Jag vill också vara med å tävla :)
    Länkar i bloggen!

    SvaraRadera
  154. Åh :D Jag är med och tävlar, har skrivit i min blogg - http://froidans.blogg.se/2009/may/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  155. Hej! Vilken fin blogg du har. Vill självklart vara med att tävla om ett par byxor. Länkar från min sida.
    Helén

    SvaraRadera
  156. jag är med och tävlar och länkar från min blog

    SvaraRadera
  157. Oj vilka läckra brallor :) Vad kul att du haft så många besökare!

    SvaraRadera
  158. Åh så underbara!
    Jag vill vara med och tävla.
    länkar från ,min blogg oxå
    Camilla

    SvaraRadera
  159. Jag har jättefina söta syskon barn som skulle få byxorna, Wilma och rasmus, och även ett gudbarn så det skulle vara perfekt att vinna dem, för man kan ju inte skämma bort dom så mycket man vill när man bara är 17 år plånboken tillåter inte de :(

    Jag har även länkat till min blogg : Www.Emiliastoltmoster.se

    Jag vill jättegärna vara med och tävla, jag är en tävlingsmänniska men vinner alrig så det skulle vara på tiden att få vara lite glad och lycklig och vinna.

    Min e-post är: Fotbollsemilia@hotmail.com

    SvaraRadera
  160. Isabell wretmalm18 maj 2009 kl. 10:18

    klart jag vill vara me doch vinna ett par byxor . har inte någon tyr i tävlingar men kan ju göra ett försök. kram Isabell

    SvaraRadera
  161. Jag vill också vara med och tävla om de fina byxorna. Jag länkar från min blogg också :)
    //Helene

    SvaraRadera
  162. Jag vill ha!!!! Har ingen blogg men måste testa. // Lina

    SvaraRadera
  163. Såklart jag vill va med och tävla om dessa underbara byxor.
    Helt ljuvliga är de ju.

    SvaraRadera
  164. Vill absolut vara med och tävla om dessa fina byxor.

    SvaraRadera
  165. Jag vill också vara med att tävla om dessa! =)
    Länk:

    http://enligtniccan.blogg.se/2009/may/contest-made-by-me.html

    /niccan

    SvaraRadera
  166. Grattis till alla besökare. Jag vill jättegärna vara med och tävla på jättesöta byxor :)
    Länken finns på min blogg http://williamebba.blogspot.com/2009/05/made-by-me-tavling-10-000-besokare.html
    //jenny

    SvaraRadera
  167. Jag vill vara med och tävla!
    Och jag har länkat på min blogg :)

    SvaraRadera
  168. Jeg vil gjerne være med og konkurrere! Har ingen blogg dessverre.

    inger_lisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  169. Vill vara med att tävla, länkar från min blogg.
    Låst blogg, men addar du mej på
    dark_angel665@hotmail.com så får du tillgång till användarnamn och lösen.

    /Maria

    SvaraRadera
  170. Veronica (Maltes mamma)20 maj 2009 kl. 21:13

    Vilka FINA kläder Du gör. Du är så duktig. Jag hoppas att Vinna dessa Fina barbabyxor.Jag har tyvärr ingen Blogg. Kramen Veronica.

    SvaraRadera
  171. Hej! Fin blogg du har. Grattis till alla besökare. Jag är självklart med och tävlar och har även länkat i min blogg. http://lilla-knyttet.blogspot.com/2009/05/knyttet-vill-vinna-ett-par-byxor_21.html
    Lägger till dig i min läslista så jag inte missar fler fina inlägg.
    //Sandra

    SvaraRadera
  172. Jag vill vara med och tävla =) Underbart fina kläder du gör!

    Här är länken: http://mallemu.blogg.se/2009/may/tavling-1.html

    SvaraRadera
  173. Grattis till alla besöken!
    Jag vill vara med och tävla! Jag länkar från min blogg! http://angsgard.blogspot.com Nu hoppas jag vinna ett par byxor till vårt barnbarn som ska komma i juni. Märta

    SvaraRadera
  174. ohh... ja det är klart ja vill vara med och tävla!!
    länkar till tävlingen från min blogg på

    http://paraflaxdrinken.blogg.se/2009/may/tavling-.html#comment

    SvaraRadera
  175. oj vad snyggt och duktigt du syr , tänk om man kunde det själv , ja ja fört måste man ha en symaskin . va med och tävlar gör jag gärna

    SvaraRadera
  176. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag har länkat till tävlingen via min blogg.
    Jag har provat lyckan många gånger med aldrig vunnit något. Hoppas därför på tur...
    Hittade din blogg av en slump, men kommer fortsätta läsa och följa den. Kram Jenny

    SvaraRadera
  177. Wow! Så tøffe klær du lager! Jeg er med på konkurransen, og har laget link med bilde i min egen blogg :) Kommer til å følge deg videre :)

    Lena-Marie

    SvaraRadera
  178. Så fine bukser. Jeg har ei lita frøken som elsker barbaene!!!! så jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen.

    Men også uten om konkurransen er jo nettsidene dine en lite inspirasjonspremie i seg selv. Jeg har ingen nettside å linke din til, men har lagt inn din i mine favoritter :)

    SvaraRadera
  179. Hej
    Vilka fina saker du gör .
    Klart man vill vara med o tävla .
    Irenè
    mocken@bostream.nu

    SvaraRadera
  180. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av et par bukser:)
    Liker bloggen din veldig godt:) Herlig design har du også:p

    SvaraRadera
  181. Vilka fina byxor! : ) Vad duktig du är! Dessa skulle jag gärna vilja ha ett par av.

    //Jessica

    jenka122@hotmail.com

    SvaraRadera
  182. Åh, så himla fina!
    Skulle gärna vinna ett par till min son =)

    jungfru_88@hotmail.com

    SvaraRadera
  183. Ojojoj vad många kommentarer, men visst försöker jag också! Jag länkar härifrån.

    SvaraRadera
  184. Jättefina byxor!! Jag länkar från min blogg: http://zecretzz.blogspot.com/

    SvaraRadera
  185. Grattis grattis till 10.000 besökare, vad roligt! Klart jag vill vara med och vinna ett par snygga byxor till sonen (som man kan se i min blogg missar jag totalt det där med byxstorlekar)!

    Vill gärna ha dubbel vinstchans så jag har naturligtvis länkat med bild till tävlingen från min blogg!

    SvaraRadera
  186. Jag vill gärna vinna.
    Men för mig verkar det inte fungera att kommentera i din blogg, så får du en massa så är det bara jag som febrilt försöker att delta.

    http://woodland.blogg.se/2009/may/byxtavling.html#comment

    SvaraRadera
  187. Grattis till alla besökare! Vilka jättefina byxor, självklart vill jag vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.
    Trevlig helg!
    http://amundsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  188. Jag är med !! =) Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  189. Vill gärna vara med och tävla!! Din blogg är verkligen jättefin, tänker länka den nu på min sida:)

    SvaraRadera
  190. Jag är gärna med och tävlar:) Barbafamiljen är ju nostalig!:D
    Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  191. Åhh, det är ju så man blir grön av avvund, vilka coola och praktiska byxor :)

    Jag länkar till din tävling på : http://preggomonster.blogg.se

    SvaraRadera
  192. Sjukt fina brallor! Klart man vill vinna!!

    Har även länkat från min blogg för att ha lite större chans!!!
    Håller tummarna!!!

    SvaraRadera
  193. Första gången jag e in på din blogg=) Ska pröva lyckan jag me. Min mail är kattis-@hotmail.com

    SvaraRadera
  194. Självklart vill jag vara med och tävla om ett par sånna där snygga barbabyxor, de var ju supermysiga!!

    Jag länkar till din blogg på min oxå så jag har lite större chans! :)

    SvaraRadera
  195. For noen fantstiske bukser! Vil gjerne vinne en sånn:)

    SvaraRadera
  196. Hejsan! Hittade hit av en slump (som vanligt på internet) och är gärna med och tävlar om de fina Barba-byxorna! Jag lånar bilden och länkar i min blogg!

    Mvh, Jennie

    SvaraRadera
  197. Jättefina, och självklart är jag med och tävlar =)
    Länkar såklart i min blogg =)

    SvaraRadera