tisdag 5 april 2011

Award


Jag har fått en Award! :0)
                                                 Tusen tack Lille møø som har gett mig den!

Awarden skall ges vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare och här kommer underbara bloggar/bloggare som jag vill ge den vidare till:

Och som vanligt tar det stutt här då jag ska välja bland alla bloggar jag gillar så jag låter den gå till ALLA! :0)
Ni ger mig alla så himla mycket glädje med era fina kommentarer och ger mig orken att fortsätta med det jag gör. Ni är alla som en andra familj för mig då jag inte har några vänner i närheten som har samma intresse som mig. Det är er jag kan dela allt i syväg med. Speciellt alla goa tjejer inne på "vi sytokiga". TACK för att ni som läser och kommenterar min blogg finns! Ni gör livet väldigt mycket roligare!

/ Madelene

5 kommentarer:

  1. du ska veta att du ger mkt glädje och inspiration du med <3

    SvaraRadera
  2. Håller med W collection! Du gör fantastiska grejer och ger kanonbra tips! Är en sann glädje att få vara " sytokiga-vän" med dig!

    SvaraRadera
  3. Allt som du skriver om ger du själv tillbaka. Mig ger du väldigt mycket inspiration, tack själv!

    SvaraRadera
  4. Ni är bara fööör gulliga! :0) <3

    SvaraRadera
  5. Keep up the good work Madde !! :)

    SvaraRadera