lördag 12 mars 2011

Babyskyddsoveraller med tillhörande mössor till 3exter




BEBIS Babyskyddsoveraller i Strl 56 (50-ca 62)
Svart velour med Svart fleece på insidan. Applikationer i Cerise/Turkos fleece.
Overallen har ett hål på baksidan för att bälte i babyskydd skall kunna dras igenom.
Till dessa medföljer matchande mössa Strl 0-3 mån i Svart velour och applikation BEBIS i Cerise/turkos.

Dessa overaller/mössor ska till 3exters webshop som öppnar den 25 Mars.

Kan säga att jag är supernöjd med dessa! Hade jag haft en så liten bebis så hade jag inte kunnat skiljas ifrån dem! ;0)

/ Madelene

16 kommentarer:

  1. WOW! Dessa är underbart fina!!! Man blir ju nästan bebissjuk igen... =O =D

    SvaraRadera
  2. Härliga! Får jag någonsin en liten bebis igen ska det absolut inhandlas en sån! Får väl börja övertala sambon.. ;-)

    SvaraRadera
  3. De är verkligen fantastiskt fina!! Jag får min bebis i sommar. Du har inte tänkt sy dem i större strl? :-)Kan ju bli lite varmt mitt i sommaren ;-) Otroligt coola!! Vill ha!! Mvh Moa

    SvaraRadera
  4. Tack tack!

    Anonym: De kommer i fler storlekar med. :0)

    SvaraRadera
  5. Men, oj, vilka superfina!! Helt underbara är de! :)

    SvaraRadera
  6. Grymt snygga. Du är sååå duktig!

    SvaraRadera
  7. Såå snygga, stolt ska du verkligen vara!

    SvaraRadera
  8. Wow, ser ju hur gosiga ut som helst och jag imponeras av din känsla för att hitta superfina och praktiska lösningar!
    Det är alltid så spännande att följa din blogg...:)

    SvaraRadera
  9. Ja herregud, hade det funnit sådana här när min tös var liten hade jag köpt en direkt. Urcoola!

    SvaraRadera