fredag 11 december 2009

Tiden sprang ikapp mig!

Tittade i almanackan i morse och tiden sprang plötsligt ikapp mig!
Hade jag inte fått mitt missfall i somras så hade jag haft BF igår den 10 december.
Jag har absolut inte tänkt på det eller mått dåligt innan, men nu känns det lite ledsamt att man faktiskt hade kunnat haft en liten nyfödd bebis att sniffa på.
Undrar vad det hade varit för en liten filur.
Graviditeten går väldigt fort tycker jag...än så länge! :0)
Blir ju segare och segare ju längre man kommer.
Är nu i v. 23 och det är high life i magen.
Hoppas nu att tiden gå fort.

4 kommentarer:

  1. Fast då får du ju tänka, när du får din lilla bebbe, att denne inte skulle finnas till om det som hände inte hade hänt... Inte så mycket tröst nu kanske. Hoppas du får en bra fortsatt graviditet med mycket hicka och många små sparkar....

    SvaraRadera
  2. Nu kommer bebisen i alla fall, det går fort där!

    SvaraRadera