onsdag 29 april 2009

Beställningsstopp!

Jag måste för tillfället stoppa beställningar.
Har många ligger inne nu, och känner att jag vill ta dem i ett lungt tempo. Det fina vädret gör att man inte vill sitta inne och sy hela tiden, och kvällarna går åt till mina barn då jag är själv med dem i veckorna för att min sambo jobbar och bor på annan ort då!
På helgerna tar jag itu med beställningar då jag har min sambo hemma!
Är det någon som fått vänta länge så beror det på just det att jag inte haft så mycket sytid som jag velat. Men det kommer!
Meddelar när jag tar emot beställningar igen!
Ni som redan lagt in beställningar meddelar jag via mail när beställningen är klar.
Ha en underbar dag!
Tack!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig! :-)

    Mina byxor kan du göra om efter sommaren om du vill, det kvittar!

    SvaraRadera
  2. Tack för mönstrena, de ser jättebra ut! Vad skönt att du gillade tygerna, det är svårt att hitta rätt tycker jag.. Du får jättegärna länka till mig också, själv har jag lagt till dig under bloggar jag följer, hoppas det var okej!

    SvaraRadera