söndag 29 mars 2009

Känn dig utmanad!

Jag har blivit utmanad av TuvaLiten.

*
Jag ska välja det 6:e fotot, i den 6:e mappen på min dator, publicera den i min blogg och skriva en förklaring till bilden.
Sen ska jag bjuda in 6 st andra att delta i utmaningen och länka till dem.


Det här hittade jag! :0)
Min kissekatt vid namn Fiffi.
Hon försöker här somna på min mage i sängen då jag va gravid med minstingen och har antagit en så otroligt ful skepnad, detta på grund av att bebis i magen låg och sparkade hej vilt på henne så hon inte kunde sova!
Bilden är knäppt för ca 8 mån sedan med en mobil.

Dessa personer utmanar jag:

Älskade Hjärtegryn

Minelo

Heilt Spesiell

OttoPippi

Doris&Assar

Lilla Gosi

5 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen!
    Min första, ska bli intressant vad jag kommer att hitta. =)

    SvaraRadera
  2. Fiffi då, älskar denna goa och speciella katt jag!!

    SvaraRadera
  3. Speciell är hon verkligen :0)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för utmaningen!!!!! Jag antar den så fort jag får lite tid över :-)

    SvaraRadera
  5. Tack för utmaningen!!!! Jag antar den så fort jag får tid!!! :-)

    Sicken URSÖT katt!!!!

    SvaraRadera